6
Wij hebben gekozen om onze ramen voor en achter op de begane grond en eerste woonlaag te vervangen. Dit zou in de eerste instantie op 1 dag gedaan worden, alleen was degene die het in kwam meten niet goed geweest met zijn metingen. Ook heeft deze persoon aangegeven dat er geen stellage nodig was, wat bij nader inzien toch niet een hele slimme zet was. Omdat er geen stellage was voor de ramenzetters was het een en ander al aan vertraging ontstaan in het plaatsen waardoor het niet allemaal op 1 dag kon. Daarnaast waren er ook 2 ramen verkeerd (of dan wel: niet) opgemeten waardoor wij een hele poos (langer dan anderhalve maand) hebben moeten wachten voor die ramen binnen waren en geplaatst konden worden. Een paar minuten voor de tweede plaatsdag hebben wij een telefoontje gekregen dat er een personeelstekort was vanwege de buikgriep. Ondanks dat het te begrijpen was … zijn hierdoor twee vrije dagen verspild aan onze kant. De derde plaatsdag begon al lastig: een van de keukenramen was kapot waardoor ze daarvoor opnieuw langs zouden moeten komen. Nu is er met de deskundigheid niks mis en is het ook ontzettend gezellig geweest met de mannen die langs zijn gekomen, maar het is toch best wel lastig om je in te stellen dat je nieuwe ramen krijgt en dit in 4x moet afspreken en je dus daar steeds vrije dagen voor moet vragen. Dat maakt dat deze ramen behoorlijk wat duurder zijn voor ons dan op de factuur staat. Ik weet niet wat jullie beleid hierover is, maar wij zijn wel benieuwd of hierin een enige tegemoetkoming mogelijk is. De reden van de 6 heeft dus te maken met de tegenslagen mbt de kapotte/verkeerde ramen en het onnodig moeten opnemen van vrije dagen.
- In welke mate zou u SENS Glas aanbevelen aan uw familie, vrienden en/of kennissen?Aanbevelen77
- Wat is de belangrijkste reden voor het gegeven cijfer?Reden5Medewerkers
- U heeft gekozen voor [DRIVER], welk onderdeel hiervan is voor u het belangrijkst?ToelichtingDeskundigheid en gezelligheid van de mannen die de ramen zijn komen plaatsen.